Mittwoch, 14. Januar 2009

Lovely Blog Award

Von der lieben Domi bekam ich letzte Woche diesen schönen Award verliehen:
***
Last week I got this beautiful award from Domi:


darüber habe ich mich wirklich sehr gefreut *knutsch*. Ich möchte diesen Award an MichelleO weitergeben, weil ich von ihren neusten Karten TOTAL angetan bin, sie immer so lieb zu mir ist und ich ihren Donkey Saturday so sehr liebe. Ich finde Michelle hat den Award wirklich verdient.
***
I am really happy about this one *kisses*. I would like to nominate MichelleO for this award, because I really love her newest cards, she is always so nice to me and I adore her Donkey Saturday. I think Michelle is the right for this award.

1 Kommentar:

MichelleO hat gesagt…

OH my Jay Jay you are just the sweetest!!!

I am so sorry my life has been nuts this weekend and I didn't get to this sooner... but how about if I make it up to you with a trip to Michaels tomorrow! :)
HUGS
MichelleO